تعداد افراد آنلاین

۱۳۸۸ آذر ۱۰, سه‌شنبه

خواب زدگی (قسمت اول)

خواب می بینم که:
{خونم در طبقه بالای یک برجه و من در حالی که مشغول کشیدنه پیپی هستم که با توتون کاپیتان بلک طلایی پر شده و من در کنار شومینه دارم به بارش برف که شهر رو سپید پوش کرده نگاه میکنم و در حالی که یک روبدوشامبر قرمز تنم کردم روی یک صندلی چوبی متحرک از اینایی که زیرش نیم دایره هست که هی تاب میخوره روش نشستم و دارم یک فنجون قهوه میخورم و از گرامافون صدای استاد گلپا به گوش میرسه. ناگهان دوستم زنگ میزنه که براش مشکلی پیش اومده و من باید برم پیشش. لباسم رو عوض میکنم و کت و شلوار خاکستری از اونایی که پارچش برق میزنه رو تنم میکنم وبا آسانسور میام پایین و سوار بی ام و سری 7 مشکی خودم میشم و به محل کار دوستم میرم. دست میکنم از توی داشبورد که یک نخ سیگار مارلبورو قرمز از توی پاکتش در بیارم, میبینم که تموم شده. یک چند وقتی هست که میخوام مارک سیگارم رو عوض کنم و کنت یا وینستون لایت بگیرم که سبکتره ولی خب یادم میره. الان بهترین فرصته! بگذریم. خلاصه رفتم پیش دوستم.}

که ناگهان ساعت زنگ میزند!

۲ نظر:

شنگول گفت...

هم پیپ میکشیدی، هم قهوه میخوردی؟؟!!!

ذغال سنگ گفت...

شنگول:
آره مگه نمیشه؟ تازه در خواب مناقشه نیست! D: