تعداد افراد آنلاین

۱۳۸۸ آبان ۲, شنبه

فيتيله ي غيرت

يکي از موقعيت هايي که من چت مي کنم چيکار کنم، وقتيه که با مزاحمت هاي خيابوني اي ايجاد شده واسه زنها روبرو مي شم. از طرفي بطور کلي از دخالت در روابط مردم دل خوشي ندارم و اي بسا اين مزاحمت از ديد من از ديد هردو طرف يه سبک روتين اَپروچ جنسي باشه که متاسفانه مرزهاي اينها به دليل فرهنگ دِفرمه ما شديدن مخدوش شده. به علاوه به شدت از نقش مرد ناموس پرست متنفرم که فک مي کنه همه زنها ناموسشن و نخاعي رگ گردني مي شه يا بدتر از اون آدمايي که تنها دليل شلوغ بازيشون در اينجور موارد اينه که خودشون امکانات مادي يا حتي معنويش(مثل رو و جسارت) رو ندارن والا ذهنشون شايد بيشتر از خود مزاحمان هم کثيف باشه. از طرف ديگه واقعا از ديدن اينکه اينجور کثافتها که باعث مي شن سطح شهر براي زنها نا امن بشه و از محيط اجتماعي پس رونده بشن، حالم به هم مي خوره. تو ذهن کثيفشون هم اغلب يه چيزيه تو اين مايه ها که دختري که خوش تيپه حتما واسه دادن خوش تيپ کرده اما به اونا نمي ده مي ره به بهتر از اونا مي ده در نتيجه اونا حق دارن انتقام اين تبعيض رو شخصن بگيرن... خلاصه خيلي دوست دارم مشتم رو با تمام زورم بکوبم تو صورت صاحب چنين لجن-تفکراتي و با اردنگ(اگه زورم برسه) از محيط جامعه بندازمش بيرون. هرچند به احتمال زياد کتکه رو مي خورم اما اعتراضم رو به خشن ترين شکل ممکن نشونشون مي دم و شايد دفعه ديگه به خاطر دردسرش هم شده بي خيال کثافت کارياشون شن. خلاصه در نهايت تو اين تناقض موندم که در چنين موقعيتي چيکارکنم...؟

هیچ نظری موجود نیست: